Toggle Nav
Winkelwagen
Levertijd 3-7 werkdagen 50% volumekorting Overtuigende kwaliteit Gratis verzending vanaf 80 €

Heb je vragen?
Hier vind je alle antwoorden!

Hier kan je antwoorden vinden op de meest gestelde vragen. Aarzel niet om contact op te nemen met ons als we je verder kunnen helpen.

Bestelling / Configurator
Verzending / Levering
Betaling
Wasvoorschriften
Klachten
Contact

Bestelling / Configurator

Waarom kan ik mijn afbeelding niet uploaden of vergroten?

De kwaliteit en resolutie van het geüploade bestand kunnen van invloed zijn op de mogelijkheid om uw afbeelding te vergroten. Voor optimale ontwerp- en afdrukresultaten raden we aan een resolutie van ten minste 300 dpi in afdrukformaat te gebruiken. Als je vragen hebt over jouw afbeelding, stuur deze dan naar e-mail. Ons advies met betrekking tot het bestand is als volgt:

Formaat: Bijgesneden .PNG (aanbevolen), .JPG
Bestandsgrootte: Maximaal 12 MB (5000 x 5000 px)
Beeldresolutie: minimaal 300 DPI

Hoe worden de kleuren bedrukt?

Vanwege het feit dat kleuren op verschillende beeldschermen kunnen variëren, kunnen we de kleurnauwkeurigheid helaas niet garanderen. We kunnen echter rekening houden met specifieke kleuraanvragen (Pantone, HKS-kleuren) vanaf een minimale bestelhoeveelheid van 50 stuks, omdat we dan andere drukprocessen kunnen gebruiken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Zijn er volumekortingen?

Ja, we bieden volumekortingen. Hoe meer artikelen je bestelt, hoe hoger de korting. De kortingen worden direct in het winkelwagentje berekend. Houd er rekening mee dat actie producten zijn uitgesloten van de kortingen. Hier is onze kortingsschaal: 

  • vanaf 5 artikelen = 5 % korting
  • vanaf 10 artikelen = 10 % korting
  • vanaf 20 artikelen = 15 % korting
  • vanaf 30 artikelen = 20 % korting
  • vanaf 50 artikelen = 30 % korting
  • vanaf 100 artikelen = 45 % korting
  • vanaf 300 artikelen = 50 % korting

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Nein, es gibt keinen Mindestbestellwert bzw. eine Mindestbestellmenge. Du kannst also auch nur ein T-Shirt bedrucken lassen. Wir bieten die Möglichkeit, individuell ab 1 Stück zu drucken. Du kannst unseren Online-Konfigurator nutzen, um dein T-Shirt nach deinen Wünschen zu gestalten und den Preis inklusive aller Rabatte sofort angezeigt zu bekommen.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt de bestelling annuleren zolang deze nog niet in productie is. Controleer simpelweg de status van je bestelling in je account. Aangezien wij er altijd naar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, is het van belang dat wij onmiddelijk op de hoogte worden gesteld van eventuele veranderingen en of annuleringen via e-mail.

Is het mogelijk om samples te bestellen?

U kunt eenvoudig onbedrukte producten bestellen om de kwaliteit en pasvorm te controleren. Hiervoor bestel en betaal je voor de gewenste producten in de gewenste kleuren en maten. Zodra je de producten aan ons wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kosteloos een retouretiket kunnen delen. Zodra de producten bij ons binnen zijn, betalen wij het volledige aankoopbedrag terug.

Houd er rekening mee dat de samples onbedrukt moeten worden besteld.

Verzending / Levering

Wat zijn de verzendkosten? 

Do we use same?

Wat is de levertijd?

Do we use same?

  • Checklist voor een snelle en probleemloze verzending:
  • Productie pas na ontvangst van betaling op onze rekening
  • Voer het bestelnummer correct in op de overschrijving
  • Controleer het afleveradres

Is er een optie voor expreslevering?

Do we use same?

Kan ik mijn afleveradres achteraf wijzigen?

Je kunt jouw afleveradres op elk gewenst moment wijzigen zolang de bestelling nog in productie is. Stuur ons een e-mail naar info@shirtelo.nl met je naam, bestelnummer en nieuw afleveradres. Hou er rekening mee dat we helaas geen wijzigingen kunnen aanbrengen in het afleveradres zodra de bestelling al is verzonden.

Kan ik mijn bestellingen zelf afhalen?

Helaas is het om logistieke redenen niet mogelijk om de bestelde goederen zelf op te halen.

Packstation in NL?

Do we use it?

Betalingsmethoden

Algemeen

Bij Shirtelo.nl bieden wij verschillende betalingsopties. Vermeld altijd uw bestelnummer om de toewijzing en verwerking van uw bestelling te vergemakkelijken. Houd er rekening mee dat we uw bestelling pas produceren en verzenden nadat de volledige betaling is ontvangen. Als u vooraf betaalt, kan het enkele dagen duren voordat het geld op onze rekening is bijgeschreven. Vergeet daarom niet om de overdracht tijdig te doen, zodat we uw bestelling zo snel mogelijk kunnen verwerken en verzenden.

Vorkasse in NL?

Need text that it's service provided by Mollie. [ Bankcontact ]

PayPal in NL?

Need text

Lastschrift in NL?

Do we use?

Kreditkarte in NL?

Need text that it's service provided by Mollie.

Wasvoorschriften

Tips

Bedankt dat je hebt gekozen voor een kwaliteitsproduct van Shirtelo.nl. Om zo lang mogelijk van je nieuwe kleding te kunnen genieten, raden we je aan de volgende was- en verzorgingsinstructies te volgen:

·Was het textielproduct op maximaal 30°C voordatje het voor de eerste keer draagt
·Gebruik geen chemische reinigingsmiddelen
·Bleek het product niet
·Droog het product niet te heet
·Strijk het product op middelmatige temperatuur, zonder stoom

Houd er rekening mee dat de exacte wasvoorschriften kunnen verschillen, afhankelijk van het materiaal en het product. Zorg er daarom voor dat je de was- en verzorgingsinstructies van het specifieke product opvolgt. Wij hopen dat je nog lang plezier zult hebben van dit nieuwe item. Als je nog vragen hebt over de wasvoorschriften, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor je klaar.

Klachten / Retouren

Algemeen

De volgende retourregels gelden voor alle consumenten. Het wettelijk voorgeschreven herroepingsrecht wordt hierdoor niet aangetast of beperkt!

Bij Shirtelo zijn we er trots op dat we elke bestelling uniek en met zorg voor je maken. Omdat ons aanbod echter verschilt van klassieke webshops, kunnen we helaas niet zomaar producten terugnemen die individueel voor jouw zijn vervaardigd en deze aan een andere klant verkopen. Controleer daarom je bestelling altijd zorgvuldig, vooral op typefouten, en aarzel niet om contact met ons op te nemen als je twijfelt over de keuze van de maat.

Hoe kan ik een klacht indienen over mijn bestelling?

Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen verwerken, stuur je ons een e-mail naar info@shirtelo.nl met de volgende informatie:

Bestelnummer
Beschrijving van het probleem, waar van toepassing met foto's, zodat we een nauwkeurig beeld kunnen krijgen
Jouw contactgegevens zodat we je kunnen bereiken als we vragen hebben

Houd er rekening mee dat je na ontvangst van jouw bestelling 14 dagen de tijd hebt om een ​​klacht in te dienen. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en er alles aan doen om een acceptabele oplossing te vinden.

Kan ik items retourneren als ze mij niet bevallen?

Producten die individueel voor jouw zijn vervaardigd, kunnen helaas niet worden geretourneerd, tenzij er een defect is dat door ons is veroorzaakt, zoals een gat of een drukfout. Elk artikel dat je bij ons bestelt, wordt speciaal voor je geprint na plaatsing van de bestelling. Geruilde artikelen kunnen dus niet zomaar geretourneerd worden naar het magazijn en doorverkocht worden. Desalniettemin zullen we ervoor zorgen dat je tevreden bent met jouw bestelling.

Bespaar tot 50% met onze kwantumkorting

Ideaal voor groepen, clubs, bedrijven of teams. Bij Shirttuning telt alleen het aantal artikelen in de winkelwagen. De artikelen en opdrukken mogen dus gewoon verschillend zijn!

Onze kortingsschaal:

5+ 5%
10+ 10%
20+ 15%
30+ 20%
50+ 30%
100+ 40%
300+ 50%

* De kwantumkorting wordt automatisch berekend in je winkelmandje en kan niet worden gecombineerd met andere kortingen, promotieaanbiedingen en badges.

Nu ontwerpen